Partou Kerklaan biedt bij de Michaëlschool buitenschoolse opvang aan voor kinderen van de Michaëlschool. Op woensdag worden ook kinderen van de Patioschool en het Zonnewiel opgevangen.

Plezier en ontspanning na een drukke schooldag zijn bij Partou belangrijk. Kinderen kunnen vrij spelen maar hebben ook keuze uit een breed, gevarieërd activiteitenaanbod. Naar buiten, bewegen en muziek staan hierbij centraal. Met verrassende activiteiten inspireren we de kinderen en helpen hen spelenderwijs te leren en de wereld te ontdekken.

De jongste en de midden-groep worden in de school opgevangen. De oudste groep is gevestigd in het scoutinggebouw van Ben Labre (direct achter de school).

De naschoolse opvang is elke schooldag aansluitend aan de schooltijden beschikbaar tot 18.30 uur. In schoolvakanties en tijdens studiedagen is Partou geopend van 7.30 tot 18.30 uur.

Voor meer informatie kunt u terecht op de website van Partou Kerklaan

De telefoonnummers:

Koele Kikkers: 06 - 22 42 71 29